Blumentál

3 thoughts on “Blumentál

  1. Blumentál?! Co to je? Předpokládám, že kostel a je moc krásný, akorát mě ruší to pouliční osvětlení a dráty, ale co už naděláme, vždyť jsi ve velkoměstě. 😉

    1. Je to kostol a tvoja poznámka o tých drôtoch mi pripomenula, že som už veľakrát tento kostol fotila, lebo som chcela urobiť článoček iba o ňom, no doteraz som ho nenapísala. Ja mám toľko materiálu, len keby to mal kto za mňa uverejňovať. Dnes som teda pridala jeden článok len o tomto kostole. Tam sa o ňom dozvieš viac.

Pridaj komentár

