Ondrejský cintorín

10 thoughts on “Ondrejský cintorín

  1. Bývala v tesnej blízkosti tohto cintorína a pamätám si doby jeho devastácie a kultivácie. Bolo to miesto môjho randenia (neraz nás tam aj zamkli) a neskôr aj miesto kočíkovania našich dvoch detí:-) Najkrajšie a najvoňavejšie je tam na jar a potom na jeseň.

    1. Ja som toto miesto dlho vôbec nepoznala, raz asi napíšem článok na Mimi a jej svet a pridám tam aj fotky, kedy som tam bola prvý raz. Ale teraz tam už chodievam dosť často.

  2. jupiiiiiiiii 😀 😀 😀 😀 Som hned vedela, že slávičie údolie to nebude, to je do kopca 😀 (teda ani nie je na blogu tuším) A vojenský tiež nie…. 😀

    1. V Slávičom som ešte nebola fotiť. V mojom živote som tam bola iba raz, na pohrebe môjmu triednemu zo strednej. Mám v archíve iné cintoríny. Spomínam si, že som ti raz sľúbila ich zverejňovanie, ale nejako stále na ne nedošlo. No už sa k tomu blíži 🙂

Pridaj komentár

