Jesenné Námestie Slobody

5 thoughts on “Jesenné Námestie Slobody

  1. Tak zjišťuji, že mi to RSS nějak nefunguje, asi jsem něco udělala špatně. Vlastně nechápu, na jakém principu to pracuje a kde vlastně se mi budou upozornění na tvé nové články zobrazovat. Teď mě napadlo, jestli jsem si neměla web adresu, tohoto blogu dát mezi své oblíbené. Jdu to udělat a uvidíme. 😀

    1. Jarka, pekne som ti to tu vysvetlila a odpoveď sa niekde stratila 😦 Tak ešte raz:
      Rada by som ti pomohla s tým, ako to funguje cez RSS, ale neviem. Ja mám totiž konto na google a keď kliknem na RSS na hociktorú stránku, či blog, tak sa ma spýta, či to chcem dať načítať do homepage alebo na google reader. Dávam si reader, hoci mám aj google homepage. Skús sa spýtať niektorej tvojej blogovej kamošky, ako to funguje u tých, ktorí konto na google (gmail) nemajú. Keď si dáš niektorý blog do obľúbených, chodia ti potom oznámenia o tom, že na tom blogu niečo nové pribudlo? Mne také oznámenia chodia pri blogoch google (blogspot), ostatné mi chodia cez google reader.
      Viem, že som ti to tu popísala dosť zložito, ale dúfam, že to pochopíš.

  2. Danielko, když se přihlásím na blog.cz, zobrazují se mi na něm všechny nové články i komentáře, ale právě jen těch, kteří mají své blogy taky na blogu.cz. Asi to přestanu řešit. Teď, když jsem si vložila tuto veb adresu mezi oblíbené, můžu na ní kdykoliv kliknout a sama se mrknout, jestli je něco nového. 😉

Pridaj komentár

