Kostol Panny Márie Snežnej

4 thoughts on “Kostol Panny Márie Snežnej

  1. Zajímavý kostel, Mimi. Pěkně jsi ho vyfotila, líbí se mi stromy po obou stranách, takové snímky mám ráda.
    Jak se ti daří? O mě se teď pokouší nějaká viróza, ale zatím ji zvládám!
    Posílám pozdrav a přeji ti pěkný víkend, i když bude asi bez sluníčka!
    Ahoj, Hanka

    1. Hanka, ďakujem za komentár aj za návštevu. O kostole by si sa bola dozvedela viac zaujímavého z článku Kalvária na blogu Mimi…., keby si tam bola klikla. Mám sa stále rovnako, aj zdravie ma poslúcha. Tebe želám, aby ťa tá viróza neovládla. Byť chorá a mať záľubu vo fotení, to nie je zrovna tá najlepšia kombinácia 🙂 Pekný víkend aj tebe! A pošli mi už nejakého parťáka na fotenie!!!! (nevadila by mi ani ONA, ale lepšie by bolo, keby to bol ON)

Pridaj komentár

