5 thoughts on “Veže

  1. To jsou nádherné věže, Mimi! Nejvíc se mi asi líbí ta první, má krásný tvar a na modrém pozadí vypadá úžasně. Fotky jsou perfektní. Hanka
    P.S. Dívala jsem se na tvoje makové pole, je moc pěkné, na první fotce je dokonce v oparu!

  2. Pekné fotky, až na to, že veža Starej radnice kostolnou vežou nikdy nebola. Primárne mala obrannú funkciu, ktorá sa časom transformovala na funkciu reprezentačnú.

    1. Súhlasím. Uvedomila som si to, keď už boli fotky na blogu, že jednej veži ten názov nepatrí. Ale až teraz po tejto kritike mi napadlo, ako som to mala opraviť. Predsa v názve….už to aj idem urobiť. Ďakujem za komentár.

  3. No aspoň to bola konštruktívna kriitika :). Inak veľmi pekná stránka, ktorá fragmentovito zachytáva čriepky prešporského genia loci. Potešila ma.

    1. Ďakujem a budem rada, keď sa Vy, Ty, On či Ona zastavíte častejšie 🙂 S takým menom som sa ešte nestretla. Dobre ma to umakartové jadro pobavilo:-)

Pridaj komentár